15 Eylül 2012 Cumartesi

HamitAsan.Com



Merhaba blogum ben Hamit AŞAN alan adımın neden HamitAsan.Com olduğunu anlamışsınızdır.Web tasarım konusunda hiç bilgim yok ama blog sahibi olmak istedim .Bunu neden istedim bende hiç bilmiyorum.Kardeşim Seyda AŞAN’ın web site işleri ile uğraştığını görünce banada bir site kurmasını istedim.Sonuç ortada…Henüz yazı yazma paneli hakkında bilgi edinmeye çalışıyorum.İlerleyen günlerde wordpress denen bu meret hakkında daha fazla bilgi edineçeğim.Zaten herşey Türkçe okuya okuya öğrenmeyi planlıyorum.Eee tabi WordPress Geliştirici kardeşimizden de bir kaç özel bilgi edineçeğim.
HamitAsan.Com’u nasıl aldık.İsimtescil Türkiye’nin en büyük alan adı kayıt firmasi.Bir çok büyük firmanın alan adları bu site üzerinde bulunmaktadır.Facebook’ta İsimtescil’in bir kampayası dikkatimi çekti.17 Eylül’e kadar yeni alan adı kaydında kampanya yapılmış.Normalde 20 TL olan .com alan adı kampanya dolayısıyla 12 TL olmuştu.Fırsat bu fırat dedim kardeşimi kandırıp HamitAsan.Com aldırdım.Alan adını Paypal üzerinden aldı.Ama ben paypal ne onuda bilmiyorum.Onun dediğine göre sanal banka kartı filanmış.
Ben bu blogu ne yapacam.Paylaşım yapma hevesi almış başını gidiyor bende bu aralar.Gördüğüm ilginç,eğlenceli,komik materyelleri hemen sosyal ortamlarda paylaşıyorum.Eskiden böyle değildi ama bu aralar baskın bir şekilde paylaşım yapma isteiği var içimde hatta bu istek o kadar baskın olmaya başladı ki hiç kullanmadığım sosyal medya sitesi twitter’e üye oldu.Bu arada beni ve blogumu twitterdan takip etmek isterseniz https://twitter.com/asanhamit adresinden takip edebilirsiniz.
Blogumda ne tür paylaşımlar göreceksiniz.Ben üniversite Radyo ve Televizyon bölümü mezunuyum.Okulda öğrendiğim konular hakkında paylaşımlar yapmayı planlıyorum.Radyo televizyonun yanı sıra Photoshop hakkında dersler yazaçağım.Okuldaki bir çok çalışmamıda blogum üzerinden paylaşaçağım.Çekimlerimizi ,kısa filmleri ve daha neler neler.Blogumu takip edenler eklenen başlıklara yorumlar yazarak beni paylaşım yapmaya daha çok itebilirler.Takipte kalın….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder