16 Eylül 2012 Pazar

KaynakBlogum.Com


Merhaba değerli blog okuyucuları KaynakBlogum.Com takip etmekten sıkılmış olabilirsiniz.Çünkü bloga uzun zamandır içerik girilmedi her ziyaretinizde aynı yazaları görmek sizi sıkmış olabilir.KaynakBlogum.Com bugün satın aldım.Aslında satın alma denilmez çünkü blog için herhangi bir ücret ödemedim.Açık arttırma ile satıldı site açık arttırmada benden başka kimse teklif vermedi.Bende küçük bir değerde teklif vermiştim.KaynakBlogum.Com eski sahibi hiç karşılık almadan siteyi devretti.bu ilk yazımda da KaynakBlogum.Com’un eski sahibine burdan teşekkür etmek istiyorum.Eminim blogu ziyaret edecektir.Çünkü şimdiye kadar bende bir çok site satım ve sattığım siteleri şimdiye kadar arasıra açar takip ederim.KaynakBlogum.Com eski sahibide bu siteyi takip edecektir.Blogtaki güncellemeleri ilerleyişleri görünce biraz olsun üzülecektir.
Amcımız kimseyi üzmek değil.Özgün ve güncel bir blog sayfası üzerinden küçük bir takipçi listesi kazanmak .Tarayıcılarınızın sık kullanılanlarında okunabilecek bloglar listesinde yer almak.Hedefimiz büyük ,takipçinin dikkatini çekmek,her zaman güncel olmak zor olacaktır.Büyük sosyal medyasitelerinden bize ne kadar takipçi düşer orası muamma.Eş dost arkadaş saolsun takip edecektir  blogu birde ek olarak WordPress kullanıcılarının dikkatini hemen çekebileçeğime inanıyorum.Bu benim için bir sır olacak yazmayacam malesef.
KaynakBlogum.Com ‘da neler okuyacaksınız.Ben her blogumda ilerlediğim belirli kategoriler var.Sosyal medya ,teknoloji ve wordpress ben her zaman bu kategorilere ağırlık göstererek yazılarımı yazarım.Tabi her zaman okunacak bilgi edinecek başlıklar girilmeyecek.Çoğu zaman komik,aşk,edebiyet konulu içeriklerde girilecek.Takipçilerin aklında kalabilecek paylaşımlar yapma tekniğini kullanaçağım.
Siz bana bakmayın ben yazarım yazdıkça yazarım.İyi kalvye kullanırım.Aklımdan geçenler anında kalvyeme dökülür hatta bazen aklımdan saçma sapan şeyler geçer yanlışlıkla bunlarıda yazılarıma eklerim.Eklediklerimi silmem öylece yayınlarım yazılarımı .İçeriklerim böyle girilince daha samimi oluyor.Okuyucu sıkılmadan yazının sonuna kadar okuyor.Bunlar benim tekniklerim.Blogcular için özel teknikler her zaman KaynakBlogum.Com ‘da olacak.KaynakBlogum.Com‘u takip etmeye devam edin….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder