28 Eylül 2012 Cuma

Wiiz.Net

Uzun uzun düşündükten, sıkıcı bekleyişlerden ,meraklı araştırmalarımdan sonra bir blog sahibi oldum.Şimdi diyeceksiniz bunu bulmak için ne kadar düşündün diye.Hiç düşünmeseydin daha iyidi diyenler olacaktır.Belkide haklsınız alan adım hiçte sempatik gelmiyor olabilir.Wiiz.Net nedir bu Wiiz ?Emin olun bende bilmiyorum ne olduğunu sadece bir alan adı satın almak istedim.Akılda kalıcı kısa bir alan adı tercihim olacaktı.Mıyy miyy muyy derken ağzımdan birden wiiz çıktı.İsimtescil'de hemen sorguladım Wiiz.Com dolu Wiiz.net boştaydı..Com'u ziyaret ettim site aktif değil yani .Net almamak için bir sebeb yoktu.Bende "babam zengin alacak fıstığı bana vurucam kırbacı" dergi hemen bastım parayı kaptım domaini.Bu cümleler blogumdaki ilk paragrafım olacak ve bu ilk paragrafta şimdilik hiç olmayan okuyucularıma sormak istiyorum ;Sizce alan adım nasıl ? Her türlü eleştiriye açığım arkadaşlar hiç çekinmeyin. İkinci paragraf için ilk cümlelerimi yazarken ben kimin biraz ondan bahsedeyim.Gizli kapaklı cümleler olacak çünkü kendimi henüz blogumla tanıştırmak için hazır hissetmiyorum.Çünkü blogum daha çok yeni ve bana yabancı .Annem her zaman söyler yabancılar ile konuşurken pempe yalanlar söyleyebilirsin veya hiç cevap vermeyip susabilirsin.Ben kendince bir webmasterim ,bloglar kurup satarım,adsense hesapları açar yasakta olsa satmaya çalışırım,birazda seo bilgim var ama wordpress bloglar için profosyonel seo çalışması yapabilirm.Bloglar için anlık indexleme çalışmalarımda her zaman olumlu sonuçlar alıp müşterimlerimden her zaman iltifatlar almışımdır.Grafik tasarım derseniz ben o işler pert :) Sadece fontlar hakkında biraz bilgim var.Zaten logomda da analaşılır tasarım bilgim.Tasarım bana göre değil zaten ben bilmem boyamayı çizmeyi ben yazarım her zaman bazen ahenkli bazende kirli :) Çok düşündüm cümleyi nasıl bağlasam diye ama olmadı kirli kelimesini yapıştırdım bende.İdare edin lüfen hayali okuyucularım bu benim daha ilk yazım. Gel gelelim bu saçma yazımdan sonra Wiiz.Net'te ne gibi yazılar okuyacaksınız.Öncelikle bu Türkçe faciasından dolayı özür dilerim.Bu blogu bir daha asla ziyaret etmem dersenizde haklısınız Baş Tacısınız.Wiiz.Net benim hem ajandam hemde rapor blogum olacak.Ne demek isityorum ben şimdi.Ben biraz unutkan biriyim.Müşterilerime verdiğim randevu zamanlarını sürekli unutyorum.Şöyle düşünüyorum ki bu randevu zamanlarını bloguma yazsam sürekli gözümün önünde olur ve unutmam imkansız olur...Belki de... :)Daha sonrasında yaptığım çalışmarın olumlu veya olumsuz sonuçlarını da Wiiz.Net'te paylaşmayı düşünüyorum.Merak etmeyin bu blogu sadece kendim için kurmadım.Takip ettiğim bir kaç dizi var onlardan biraz biraz yazarım.Sonra ben teknolojiyi çok severim ve düzenli olarak teknoloji dergileri alıp okurum.Teknolojinden son gelişmleride Wiiz.Net'te sunabilirim.Sonrasıda çorap söküğü gibi gelir zaten Wordpress,Sosyal Medya ,Seo ,Sinema derken Wiiz.Net alır başını gider. Wiiz.Net'in bu ilk yazısını ziyaret edip bir işkence çeker gibi okuduğunuz için teşekkür eder saygılarımı sunarım. http://wiiz.net/wiiz-net-kisa-ve-oz-sadece-bir-blog.html  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder